Tag

Lua

Fyzikální engine implementovaný v knihovně LÖVE (3. část)

Ve třetím článku o fyzikálním enginu, který je součástí knihovny LÖVE, si ukážeme, jakým způsobem je možné v tomto systému vytvořit takzvané pružné (či elastické) vazby mezi několika tělesy. Taktéž si vysvětlíme, jak tyto vazby ovlivní vzájemnou interakci těles v… Pokračovat ve čtení →

Programovací jazyky a knihovny určené pro výuku základů počítačové grafiky (4)

Ve čtvrtém článku věnovaném programovacím jazykům a taktéž knihovnám, které mohou být vhodné pro výuku programování i základů počítačové grafiky, se opět budeme zabývat popisem možností knihovny LÖVE, o níž jsme se stručně zmínili minule i předminule. Na demonstračních příkladech… Pokračovat ve čtení →

Programovací jazyky a knihovny určené pro výuku základů počítačové grafiky (3)

Ve třetím článku věnovaném programovacím jazykům a taktéž knihovnám, které mohou být vhodné pro výuku programování i základů počítačové grafiky, si na několika demonstračních příkladech ukážeme použití knihovny LÖVE, o níž jsme se stručně zmínili minule. V případě knihovny LÖVE… Pokračovat ve čtení →

Programovací jazyky a knihovny určené pro výuku základů počítačové grafiky (2)

Ve druhém článku věnovaném programovacím jazykům a knihovnám, které mohou být vhodné pro výuku programování a taktéž základů počítačové grafiky, si popíšeme další zajímavé projekty. Zatímco minule jsme se zabývali nástroji vhodnými spíše pro mladší děti (první stupeň ZŠ), dnes… Pokračovat ve čtení →

This site is not affiliated with or endorsed by the Fedora Project.
Kontakt: [email protected] | Pište pro mojefedora.cz
Některé materiály na těchto stránkách pocházejí z webu fedoramagazine.org
Přihlásit se