V dnešní části seriálu o programovacích jazycích i o knihovnách a frameworcích vhodných pro výuku programování popř. pro výuku základů počítačové grafiky, si ukážeme, jakým způsobem se v knihovně Pygame může detekovat kolize dvou či více spritů. To je velmi… Pokračovat ve čtení →
Prakticky žádná hra odehrávající se v 2D prostoru se neobejde bez použití mnoha objektů, které se pohybují v herním světě. Tyto objekty spolu mohou kolidovat (narážet do sebe atd.), popř. mohou nastat kolize mezi pohyblivým objektem a nepohyblivým pozadím herní… Pokračovat ve čtení →
V dnešní části seriálu, v němž se věnujeme programovacím jazykům a taktéž knihovnám, které mohou být použity pro výuku programování i základů počítačové grafiky, se seznámíme s některými dalšími možnostmi, které lze využít při kopírování a vykreslování rastrových obrázků. S… Pokračovat ve čtení →
V sedmém článku, v němž se věnujeme programovacím jazykům a taktéž knihovnám, které mohou být použity pro výuku programování i základů počítačové grafiky, si popíšeme některé další důležité třídy použité v knihovně Pygame. Nejprve si ukážeme způsob získání informací o dostupných grafických režimech… Pokračovat ve čtení →
V šestém článku věnovaném programovacím jazykům a taktéž knihovnám, které mohou být vhodné pro výuku programování i základů počítačové grafiky, se seznámíme s principy použití knihovny Pygame. V některých ohledech se Pygame podobá již dříve popsané knihovně LÖVE, ovšem s tím rozdílem, že knihovna… Pokračovat ve čtení →
This site is not affiliated with or endorsed by the Fedora Project.
Kontakt: redakce@mojefedora.cz | Pište pro mojefedora.cz
Některé materiály na těchto stránkách pocházejí z webu fedoramagazine.org
Přihlásit se