Tag

výuka

Fyzikální engine implementovaný v knihovně LÖVE

Knihovna LÖVE, s jejímiž základními vlastnostmi jsme se seznámili v seriálu o programovacích jazycích i knihovnách určených pro výuku počítačové grafiky, obsahuje i poměrně snadno použitelný fyzikální engine založený na známém projektu Box2D. Dnes si na dvojici demonstračních příkladů ukážeme některé možnosti,… Pokračovat ve čtení →

Programovací jazyky a knihovny určené pro výuku základů počítačové grafiky (5)

V pátém článku věnovaném programovacím jazykům a taktéž knihovnám, které mohou být vhodné pro výuku programování i základů počítačové grafiky, si ukážeme, jakým způsobem je možné v knihovně LÖVE vytvářet zajímavé grafické efekty s využitím takzvaných částicových systémů.

Programovací jazyky a knihovny určené pro výuku základů počítačové grafiky (4)

Ve čtvrtém článku věnovaném programovacím jazykům a taktéž knihovnám, které mohou být vhodné pro výuku programování i základů počítačové grafiky, se opět budeme zabývat popisem možností knihovny LÖVE, o níž jsme se stručně zmínili minule i předminule. Na demonstračních příkladech… Pokračovat ve čtení →

Programovací jazyky a knihovny určené pro výuku základů počítačové grafiky (3)

Ve třetím článku věnovaném programovacím jazykům a taktéž knihovnám, které mohou být vhodné pro výuku programování i základů počítačové grafiky, si na několika demonstračních příkladech ukážeme použití knihovny LÖVE, o níž jsme se stručně zmínili minule. V případě knihovny LÖVE… Pokračovat ve čtení →

Programovací jazyky a knihovny určené pro výuku základů počítačové grafiky (2)

Ve druhém článku věnovaném programovacím jazykům a knihovnám, které mohou být vhodné pro výuku programování a taktéž základů počítačové grafiky, si popíšeme další zajímavé projekty. Zatímco minule jsme se zabývali nástroji vhodnými spíše pro mladší děti (první stupeň ZŠ), dnes… Pokračovat ve čtení →

Programovací jazyky a knihovny určené pro výuku základů počítačové grafiky (1)

V dnešním článku se seznámíme s vybranými programovacími jazyky a knihovnami, které je možné použít pro výuku základů počítačové grafiky popř. pro tvorbu programů a jednoduchých her, u nichž je vyžadována nějaká forma grafického výstupu. Zaměření dále prezentovaných nástrojů přitom odpovídá znalostem a… Pokračovat ve čtení →

This site is not affiliated with or endorsed by the Fedora Project.
Kontakt: [email protected] | Pište pro mojefedora.cz
Některé materiály na těchto stránkách pocházejí z webu fedoramagazine.org
Přihlásit se